Garantie & Klachten

Plaids and Pillows wil alleen de beste kwaliteit producten verkopen. Mocht er onverhoopt tóch iets mis zijn met uw product, dan willen wij dit altijd zo snel mogelijk verhelpen. Dat garanderen wij!


Neem in dit geval altijd contact op met de klantenservice van Plaids and Pillows via de email (info@plaidsandpillows.nl) of via de contact pagina.

Wat houdt garantie in?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De garantie geldt voor producten die beschadigd bij u aankomen en voor producten die na enige tijd defecten vertonen - mits bij normaal gebruik. Op alle producten geldt een fabrieksgarantietermijn van 1 jaar op fouten en gebreken. De aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit waar je als consument zich op kan beroepen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Indien u aanspraak maakt op de garantie zal Plaids and Pillows u tegemoet komen, door vervanging, ruilen voor een ander product, reparatie of terugbetaling. (Vaak na voorafgaande controle van het product).

Wanneer kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie?
Er geldt geen garantie:

- bij beschadiging door opzet

- door nalatigheid

- bij onoordeelkundig gebruik

- bij nalatig onderhoud

- bij normale slijtage

- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Heeft u vragen over de garantie?
Indien u vragen hebt over de garantie, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Plaids and Pillows (info@plaidsandpillows.nl), ons telefoonnummer 085-0041660 of via de contact pagina.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plaidsandpillows.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij lossen de klacht graag op. Neem contact op met onze klantenservice.